30. april 2007

Et forsinket tillykke!

Sidder lige og vrider min hjerne med,
hvordan jeg får Bente til at lægge mærke til min blog...
Nå, måske hjælper det at ønske tillykke med fødselsdagen - selvom det er en uge for sent ;-)

Jeg kan stadig ikke komme på nettet hjemmefra, så derfor er jeg vist lidt bagud med mine 23 ting. Har dog haft tid til at lege lidt med Google-talk, men jeg synes, det virker lettere forvirrende - måske fordi jeg er vant til at bruge msm.

Messengeren er til gengæld uundværlig for mig, både privat og i arbejdssammenhænge - den sparer mig for mange telefonopkald og skaber mere ro på vores kontorer, da vi kan undgå at råbe til hinanden.

Desuden er det smart at kunne dele filer, når jeg sidder derhjemme og arbejder - uden adgang til bibliotekernes netværk. Uh, det var vist alt for denne gang, solen kalder!

1 kommentar:

Bente Jensen sagde ...

Søde Ulla
Jeg lægger altid mærke til din blog og tak for et forsinket til lykke. Jeg har ikke nogen gode råd ellers, men du ved jo selv hvilke laster, jeg har;-)