22. april 2007

Dirty Dancing...

i Hamburg! Så er jeg tilbage efter en fantastisk weekend og musical, hvor vi fik de bedste pladser i Teateret Neue Flora (til last-minute-price).

Oplevelsen var hele turen værd! Selvom de talte tysk, var sangene på engelsk - og da jeg har set filmen mange gange, var den tyske dialog bare et ekstra krydderi.

Vi blev endda fotograferet, se her:
http://www.smile-collect.de/listpics/91/20.04.2007,20:00?page=3


Ellers kan jeg sige om Hamburg, at de italienske og portugisiske restauranter er fantastiske - tænk at man ikke skal længere væk for at føle sig som værende i sydeuropa!

Mit internet virker ikke derhjemme, så jeg håber, jeg får tid til at skrive løbende fra arbejdet, for der er ikke udsigt til, det kommer til at virke før d. 10. maj. Og det er IKKE koncern-it's skyld ;-)

Og til slut: et sidste billede:



2 kommentarer:

AD sagde ...

Uh, jeg håber I sad på første række. Ham der er da for lækker! :-)

Ulla sagde ...

Vi sad på 3. række, og han var rigtig dejlig! Det mest fascinerende var, at han havde afluret P. Swayze attituden, så det gjorde ikke noget, han talte tysk ;-)