17. april 2007

Rss - Rigtig strategisk styring?

Ja, jeg forstod det ikke og
kunne slet ikke se idéen i det -
indtil igår, da jeg legede med det. Så begyndte mulighederne at springe op i mit fortravlede hoved - og pludselig gik det op for mig, at jeg kunne spare tid, blive inspireret og samtidig holde mig updated. Internettet åbnede sig for mig på en ny måde. Med andre ord: Jeg opdagede èt af de virkelige brugbare kort i internet-junglen!

Sad faktisk til sidst og blev irriteret over ikke at kunne tilmelde mig rss på alle mine foretrukne hjemmesider (er det muligt på aok's undersider?)

Nå, men da begejstringen havde lagt sig over min nyfundne "ting" (jeg har mistet tallet- men det må være under 23 ;-)), gik det op for mig, at readeren var endnu et sted, jeg skulle huske at orientere mig i. Så jeg legede videre... og stor var min begejstring, da jeg opdagede, at det var muligt at tilføje de (mine) udvalgte steder til min personlige Google-startside.

Og så fattede jeg det pludselig; det, Annedorthe svarede mig for 2 måneder siden, da jeg fortalte om min opdagelse af den personlige Google-startside, og jeg spurgte hende om rss: Du gør det allerede, Ulla!

1 kommentar:

AD sagde ...

Jamen, hvad sagde jeg :-)