18. april 2007

Første gang... i arbejdstiden!

Som den opmærksomme læser nok har lagt mærke til, blogger jeg i min fritid. Det skyldes, at der ikke er meget personale tilbage på Ø i denne restferietid, så jeg har svært ved at retfærdiggøre, at jeg bruger tid på at lege (og lære) - driften skal jo køre - er det ikke det, der menes med fokus på opgaven og kunderne? ;-)

Nå, men da jeg nu er blevet mere fortrolig med blogging, går det jo stærkt at lave et indlæg. Faktisk tager det længst tid at finde gode billeder og opsummere oplevelserne med 23 ting i hovedet. Så dette er min første gang på og fra arbejdet!

Nu er det så blevet min tur til at overlade biblioteket til mine kolleger: Jeg tager til Hamburg i morgen på forlænget weekend og ville ønske, jeg havde nået at lære moblog! Så ville jeg have sendt billeder hertil via min mobiltelefon;-) I mellemtiden må I nøjes med dette idylliske billede.

1 kommentar:

Anna Anker sagde ...

Hej Ulla
Jeg synes ikke rigtig, jeg kan finde ud af at illustrere mine indlæg med billeder - vil du lære mig det? Og rigtig god tur til Hamborg!