11. april 2007

Copyright...

Måtte lige forsøge mig med billede på bloggen, synes, den trængte til nogle farver - og så er billedet mit eget. Jeg har stadig svært ved at gennemskue copyright-reglerne, og om der overhovedet er nogle for billeder på flikr.

Jeg kunne godt blive forfalden til at blogge, for indtil videre har det været sjovt, tankevækkende og lidt grænseoverskridende at skrive ting, andre kan læse i flæng... Nå, men jeg har jo nogle måneder til at vænne mig til det.

Det kræver lidt mere tid, end jeg havde forestillet mig, men det er selvfølgelig, fordi jeg bliver både begejstret og grebet af det. Synes, 23 ting virker som en perfekt måde at lære nyt på, og jeg glæder mig allerede til næste udfordring!

1 kommentar:

Bente Jensen sagde ...

Godt billede, søde. Det pynter altid med billeder