23. oktober 2007

#20, #22, Podcast

Nu har jeg brugt hele aftenen på at tjekke podcasts ud. Jeg har prøvet flere foskellige af og opdagede undervejs, at mange af dem desvæære ikke bliver opdateret/tilført nyt. Alligevel har jeg forsøgt mig med "Podhead taler med.." Jeg anede ikke, hvad jeg skulle vælge sådan lige på stående fod.

Derfor forsøgte jeg mig med dr's hjemmeside, og her fandt jeg, hvad jeg ikke vidste, jeg søgte: noget, der kan få mig til at smile i efterårs - snart vinter - kulden.

Ellers en smart idé, og opgaven faldt på rette tidspunkt, for nu har jeg fået genopfrisket brugen af min rss-feeder.

Ting 22 kan jeg af tekniske og naturlige årsager (LÆS: manglende mikrofon kombineret med generthed) ikke gennemføre. Jeg har dog tjekket siden ud og ved nu, den eksisterer, når jeg en dag får samlet mod nok;-) og falder over en mic.

Ingen kommentarer: