11. oktober 2007

#16 + #17 Wikis



Wiki Wiki Wiki Wiki Wiki Wiki Wiki Wiki Wiki Wiki Wiki Wiki Wiki Wiki... jeg elsker det navn;-) Wikipedia er genial, jeg har brugt den i lang tid fordi den er gratis, online, ikke fylder noget og altid er opdateret. For sådan en som mig, der ikke har plads til et massivt leksikon, der fylder en hel reol, er den genial.

Jeg har surfet lidt rundt og kigget på forskellige wiki's, men jeg er ikke faldet over nogle rigtig interessante (udover Wikipedia). Nogle steder ligner wiki'erne almindelige hjemmesider, så det er lidt svært at gennemskue, hvad der er hvad, og i nogle tilfælde hvori forskellen består.

Glæder mig til Bente vender tilbage fra London og ser, jeg ikke er helt tabt bag 23-ting...

Min egen Wiki er her:

WikiChulla

Og hånden på hjertet: jeg ved ikke, hvad jeg skal bruge den til... men nu er den der:-)

Ingen kommentarer: